【仲勁識冧老婆!】余文樂:希望你可以不要長大那麼快

    藝人余文樂同老婆王棠云(Sarah)婚後生咗囝囝余初見(Cody),話咁快Cody已經一歲喇!

    樂仔間唔中都會喺IG上載與囝囝的親子樂相,不過每次都係以背面、側面角度,保護Cody私隱。

    余文樂呢日就分享咗張抱住阿仔嘅合照,相入面Cody仲好百厭咁伸手搞爸爸頂帽,而佢哋背後幅牆就貼咗啲生活照同掛咗生日裝飾,不過就刻意模糊咗,似乎係避免Cody個樣曝光。

    余文樂留言:「這樣就一歲了。爸爸覺得時間過得好快,希望你可以不要長大那麼快,因為爸爸很享受抱着你的每一分一秒。生日快樂余初見❤」

    除咗同阿仔講生日快樂之外,余文樂亦相當識做冧老婆,見佢分享咗張Sarah瞓喺床掩面嘅相,寫上:「兒子生日其實最辛苦是她,Love you!」

    見Sarah嘅頭髮整成心形,睇嚟都收到晒老公嘅愛呀!而作為媽媽嘅佢亦有喺社交網限時動態分享阿仔趴喺床嘅相,同囝囝講Happy Birthday!

    唔少圈中人包括倪晨曦、陳敏之同何韻詩都有留言同Cody講生日快樂,當中何韻詩原來仲係同Cody同一日生日添!佢留言:「Happy birthday my dear 510baby♥」

    此外,何韻詩亦有喺社交網分享慶生相,仲分別上載咗4歲同今年42歲吹蠟燭嘅一刻,並留言:「都係差唔多啫😌😌#4vs42#神仙棒變燒烤叉」

    不過網友嘅重點就去咗當年4歲嘅何韻詩度,大讚:「以前已經着港女一字肩👍👍👍好潮呀!」

    而圈中人劉美君同丁子高等都有祝何韻詩Happy Birthday!

    (綜合報道)

    SHARE