【與林志玲兜兜轉轉十七年】言承旭「婚照」曝光!?

    台灣男星言承旭嘅感情世界,一直都和女神林志玲拉上關係,雖然二人兜兜轉轉17年…

    但言承旭生命中亦有過其他人出現,就好似2014年曾傳緋聞嘅台灣名模、「台版千頌伊」張熙恩咁,原來空穴來風未必無因,最近張熙恩現身活動時,就大方直認二人曾拍拖,更親述分手原因!

    2015年時曾被拍到同遊美國嘅言承旭,當時就話女方係佢「非常非常重要的朋友」,不過都係冇公開承認過女友嘅身份。事隔4年,36歲嘅張熙恩就罕有地重提二人嘅戀情,佢坦言雙方拍拖2年多,當時男方受傷,佢就陪伴對方走過低潮,雖然曾傳出二人婚訊,不過佢澄清自己從未被求婚過,甚至試過自卑心作祟:「我有很多疑問,是不是我不夠成功、不夠紅,是我不夠好所以不能承認我?」不過後來佢發現只係言承旭為人比較低調。

    講到二人拍拖時嘅過程,佢就狂讚言承旭係好男友:「這種男朋友很好,沒管我,我可以一直做自己要學的事。」兩個人幾乎都冇嗌過交,但係大家聚少離多,加上佢希望擁有一段可以「大方拖手」嘅感情,二人終和平分手。不過分咗手都唔係各行各路,二人一直保持聯絡,關係仲昇華到好似屋企人一樣,而佢早前搞畫展,言承旭都偷偷出錢託人買畫,令張熙恩直呼感動!

    自台灣型男言承旭被前度張熙恩爆分手消息後,網上流即流傳幾張言承旭領證結婚的照片,即時惹起哄動,與林志玲兜兜轉轉17年感情一直很微妙,大家希望二人復合的機會正式落空?

    婚照中的女主角是34歲的大陸女星佟麗婭,見兩人十指緊扣在民政局紅色帷幕前手舉結婚證,將甜蜜愛情定格為永恒,幸福感爆棚!

    傳媒翻查記錄,原來這些「婚照」原來是2014年言承旭在電視劇《戀戀不忘》的劇照,最近竟被網民拿出來翻炒湊熱鬧,證實是假消息來的!

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE