【雙重意義】陳凱琳好感觸:自己人生都改變

    藝人陳凱琳在情人節誕下兒子鄭承悅(Rafael),令到今個母親節有雙重意義,輪到自己要照顧BB更覺媽媽偉大,陳凱琳說:「第一個母親節自己都係媽媽,感觸好大,由生BB出世開始,自己人生都改變,冇諗過喺事業開始嘅階段結婚、生仔,但係感覺比以前得到嘅所有更加幸福。」

    「小嘉穎」的出現令到整個家庭充滿生氣及溫馨氣氛,她希望BB健健康康,快高長大。更勾起小時候媽媽不辭勞苦的愛護,她說:「喺加拿大時,媽咪放低咗工作做全職家庭主婦,最記得媽咪每日都會突登煮一啲熱辣辣嘅飯餸,喺午飯前放喺學校儲物櫃,等我哋日日都好幸福有熱辣辣嘅午飯食,仲有每日接送返學放學。」

    陳凱琳指會承傳媽媽給兒子最好的營養,現時會堅持餵人奶,到BB長大會親手煮一些好味道的食物,讓BB快高長大。

    陳凱琳自言成長時亦有乖、有百厭的時候,到做了媽媽更明白到媽咪實在受了不少冤屈,加倍感受到媽媽的耐性、愛心,自己也會以媽媽為榜樣關懷兒子,她說:「我同媽咪每日都好溫馨,冇佢嘅支持、鼓勵,都未必仲喺娛樂圈。依家媽咪又經常嚟探BB,有時見我好攰又叫我去瞓覺幫我睇住BB,媽咪真係好偉大。」

    陳凱琳小時候跟媽媽的合照

    (on.cc)

    SHARE