【同鄭嘉穎爭住抱BB】陳凱琳:佢掃風最叻

    藝人陳凱琳(Grace)榮升人母後首嘗母親節滋味,現身商場活動,並穿上花花低胸連身裙騷腿及事業線,身材fit爆。除玩遊戲外,Grace更獻sing一曲《月亮代表我的心》,大會安排小女孩給Grace送花,希望她追多個女。

    Grace台上分享這3個月湊B的點滴,她笑謂雖然BB現只得3個月,但已覺得他識聽自己的說話,所以早上離家時便和BB說這天是母親節要乖一點。她又讚BB很乖很生性,又食得瞓得,她已好滿足。她更大讚有個很幫手的老公鄭嘉穎,讓她有時間休息:「佢掃風最叻,我都交畀佢,我就鍾意幫BB沖涼,大家分工合作。」問到老公鄭嘉穎可有代兒子送禮?Grace表示物質的禮物不用了,但會買禮物給各自母親及一家人在屋企食飯慶祝。
    Grace台下接受訪問時,坦言現在一踏出家門就已經掛住BB,所以活動後便會趕回家,老公亦正在家中湊B。Grace稱自已媽媽剛返加拿大,而奶奶則想讓他們一家三口感受第一年過的母親節,所以不想做「電燈膽」。

    講到嘉穎是幫得手的老公樂於湊B,問到兩公婆可有爭B抱?Grace笑謂:「有呀,我哋會互相話對方抱咗20分鐘,應該到我抱!(快啲追多個唔使爭?)遲啲啦,一個已經好多嘢學,等佢一歲多啲先考慮。(目標湊個『好』字?)冇所謂,男仔可以用番依家嘅嘢,女仔就嗲啲,又可以扮靚,順其自然啦。」

    Grace承認現很享受湊B生活不急於工作,老公都有減少出埠工作,想留多點時間來陪她和兒子,而且他都不放心,驚她湊B太累。記者笑言兩公婆變了「宅男宅女」,她笑謂:「係呀,依家我喺屋企睇多好多電視,例如《鐵探》啦。(深夜重播嘉穎嘅《法證先鋒II》有冇睇?)有,我哋有一齊睇,我仲讚佢個樣冇變過。」

    相關新聞:【雙重意義!陳凱琳好感觸:自己人生都改變】https://bit.ly/2Jz2Ryw

    (on.cc)

    SHARE