【Jacob仲同大家Say Hi!】岑麗香再晒B仔得意相

    34歲的岑麗香(香香)今年3月為金融才俊老公強強誕下囝囝Jacob,一直深居簡出,在社交網才有機會見到她的大頭樣,至於BB,香香更十分保護,只影了BB的側面和手仔相。

    不過,今日香香Baby的正面照終於曝光(相關新聞:https://bit.ly/30ghwEn)!見Jacob黑黑實實,單眼皮,似十足爸爸強強一樣咁Man,他的小手緊緊捉住媽咪件衫,非常搞笑,難怪香香忍不住錫囝囝一啖。

    另一張相,就見到碧兒抱住熟睡的Jacob,同樣很可愛。

    香香生完BB未夠兩個月,最近已開始積極做運動收身,見她在IG限時動態貼上與另一位媽媽的合照,穿上黑色恤衫的香香,腰肢仍然圓渾,但樣子卻很精神。

    而香香昨日亦有趁母親節自製一張卡,用BB的小手印在卡紙上,上面還有一隻小豬仔,代表豬年BB,香香冧爆留言:「Baby, you are everything!」

    之後香香忍唔住再晒B仔得意相,留言話:「BB強 wants to say hi👋🏻 to all the mothers out there!」

    仲有段片,超得意啊!

    (綜合報道/apple daily)

    SHARE