【9個月B仔發燒5日】至40度都唔帶佢睇醫生:想等老公食飯

    BB仔發燒可大可小,延誤就醫可能會致命!有網民在社交網站Facebook專頁「生仔要考牌系列」投稿,指自己的哥哥和阿嫂早前帶同9個月大仔仔上內地遊玩,回港後BB開始發燒,惟夫婦二人未有帶BB看醫生,更迷信偏方。

    BB多日一直高燒不退,最終由樓主(姑姐)父母帶往診所求診,而BB當時已經高燒40度,須入院治理。最令人氣結的是,阿嫂竟以「想等老公食飯」為理由,拒絕陪同前往急症室,不少網民怒斥其不負責任。

    樓主發文指,哥哥與阿嫂早前帶同BB前往大陸,本月4日回港後,BB開始發高燒,至6日下午樓主父母再致電關心BB情況,始知BB燒至39度兩日仍未有看醫生,樓主一家隨即著他們求診。「阿嫂死都話要再等我阿哥放工一齊去,而嗰時先中午2、3點。結果我阿哥放工返到嚟,樓下醫生已經Close咗,佢哋竟然又無睇!!」

    直至翌日,樓主再致電阿嫂,得知他們還仍未帶BB求診,樓主媽媽隨即請假上門帶BB看醫生。初時阿嫂仍然堅持要等丈夫回來,直至BB爺爺開聲要求下,才願意帶BB看醫生。至9日,BB仍然未退燒,樓主一家勸阿嫂帶BB看急症,「阿嫂一時話上次醫生開啲藥未食晒,一時又話網上搵咗偏方,煮荷葉綠豆湯俾BB退燒,又話要老公陪先去。」結果在家人的堅持下,阿嫂最後只肯讓樓主的父母帶BB前往診所,而她則留在家中。

    診所醫生表示,BB已經燒到40度,要立即入急症。樓主於是著阿嫂準備文件及身份證,怎知對方竟然說:「你上嚟拎完BB出世紙,你哋帶阿B去得唔得啊?我想喺屋企等你阿哥放工返嚟一齊食飯。 」其不負責任的態度,令樓主不禁高呼﹕「到底依個世界係咪有人會咁X痴線啊!?」

    其他網民留言表示,「發燒唔睇醫生,大人都辛苦,何況係個B?帶BB睇醫生都要等老公陪,個B跟住佢都唔知點捱到大?」、「姑姐,呢個小朋友靠你哋啦!」、「成39度喎,燒咁耐分分鐘燒壞腦㗎!唉,唔知而家新一代阿媽係點諗嘢。」

    孩子發燒是最令家長擔憂的健康問題。其實發燒並不是一種疾病,而是一種徵狀。家長若懂得處理發燒的正確方法,不但可讓孩子得到合適的護理,亦可減少不必要的憂慮。

    當體温升高過「正常」體温0.5℃(1℉)便是發燒,但「正常」體温往往會受不同因素,例如年齡、氣候、衣著、活動和探測方法等影響。一般而言,體温達到38℃(100.4℉)或以上便稱為發燒,達到39.5℃(103℉)或以上便稱為高燒。

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / singtao)

    SHARE