【婚後息影】神秘爲富商老公美國誕女:我即刻失戀

    選美當選後做了藝員一段時間,很快就嫁得富商老公陳國泰,對方是美籍華裔,她婚後即息影,過着少奶奶生活,經常夫唱婦隨周圍飛,她也學做生意,曾做博愛醫院副主席,以及海南省港區政協委員。

    李妮婚後貼身照顧老公,兩夫妻都愛小孩,努力造人下去年終如願,李妮婚後生活,配合富商老公,非常低調,過去一年「神隱」,原來去年中在美國誕下囡囡Phyllis,李妮升呢做了媽咪,更以家庭為首,囡囡本月底便1歲生日,李妮近日向友人表示有意追仔,以湊成「好」字。

    李妮甚少在社交網分享夫丈及囡囡Phyllis的照片,傳媒收到多張兩母女的相片,其中一張相,Phyllis似是初生BB,李妮小心地抱着她,母愛氾濫,眼裏充滿愛意。這張相似是剛生完囡囡,她在社交網報喜,下面還留言:「謝謝大家,母女平安,爸爸快樂,感謝親朋友們的祝福。」

     

    傳媒致電神秘榮升為人母的李妮,她說:「我之前花咗唔少時間喺工作同公職上面,之後再有bb就更完美,然而當公職完咗,小生命就出現,時間啱啱好。呢個BB係期待已久,我同老公都非常開心。」

    現年45歲、94年亞姐冠軍李妮秘密誕女

    李妮去年為何選擇在美國產女?她說:「我哋嗰邊有屋,同埋美國生BB醫院好好,佢一生完就將BB畀番媽咪親手照顧,BB未有一刻離開過我,我哋好close,我坐月時都請咗一個陪月姐姐幫手,坐完月先返嚟。」李妮有女萬事足,囡囡生得跟爸爸餅印一樣,但由於囡囡被指是老公的前世情人,李妮扮呷醋:「佢一出世,我就失戀。」

    「囡囡真係老公嘅前世情人,除咗生到餅印之外,佢哋嘅感情,我可以宣布我失戀,但係好開心。(追多個?)都好正常,朋友都會講有女會唔會追仔,都希望,會努力,其實仔女都冇所謂,但爸爸話生到十個女,十個我都好開心、好鍾意,總之順其自然,最重要係bb健康同快樂成長。」

    李妮生女消息未有張揚,她說:「我想三個人低調過幸福生活,慢慢享受。」李妮每天盡量親手照顧Phyllis,不放心交給工人。

     

     

    (綜合報道 / on.cc / appledaily)

    SHARE