【姚子羚疑偷食人夫做三奶】好友陳山聰回應

    捲入四角緋聞風波的姚子羚,今日被爆疑搭上人夫,被指甘願做三奶。

    本應要在電視城繼續趕拍新劇《唐人街》,但臨時改了拍攝通告,同劇拍劇的陳山聰在放飯時間接受訪問…

    相關新聞:【繼黃心穎之後…】姚子羚被爆搭上人夫 被指做三奶  https://bit.ly/2HqMAKm

    他說:「我今朝拍到6點幾,佢(子羚)琴晚早過我收工,我知佢身體有啲唔舒服,因為前幾日我哋拍打嘅時間,佢拍夜戲就要瞓地,佢同佢替身呢兩日個身開始敏感,生晒一粒粒咁樣,所以今朝監製落咗(通知),知道佢唔舒服就改咗通告囉。」

    他又說不知子羚傳出緋聞,又說:「我諗呢啲咁敏感嘅時候應交番畀當事人講會好啲囉。」問他子羚開工時可有異樣?

    他就話:「冇嘢喎,完全好Normal,我哋一路拍緊時,冇嘢、冇異常,尋晚拍緊都冇問題。」

    他亦指對他人的感情事不敢多言:「相信感情嘢交番畀當事人去處理番,我哋又唔知頭,唔知路。」

     

    相關新聞:

    【姚子羚强調唔係小三】「大婆」蔡宛珊發文回應 https://bit.ly/2w8HVX6

    【被爆捲入四角戀】姚子羚首回應  https://bit.ly/2VyL2C3

    【杏兒定欣就…】姚子羚疑做第四者 李施嬅:呢件事.. https://bit.ly/2HCYCiM.

    【一直唔知自己做第四者】傳姚子羚正與男方分手 https://bit.ly/30rgmq1

    【被洗版鬧爆係黃心穎2.0】姚子羚疑搭人夫 即關留言功能 https://bit.ly/2HC8ppd

    【姚子羚疑搭人夫】傳正印蔡宛珊搞緊離婚 曾發文:放下任何…  https://bit.ly/2EkePbA

    【繼黃心穎之後…】姚子羚被爆搭上人夫 被指做三奶  https://bit.ly/2HqMAKm

     

     

     

     

    (綜合報道/ on.cc)

    SHARE