【首段婚姻只維持年半】36歲梁靖琪再婚 姊弟戀修成正果

36歲藝人梁靖琪(Toby)同圈外男友Jonathan拍拖接近兩年發展姊弟戀,感情一直相當穩定。

 

Toby同男友日前正式入紙排期,擬結婚通知書曝光!睇番資料,Jonathan中文名叫施雋賢,報稱職業係「Wealth Management Senior Manager(財富管理高級經理)」,而兩人年齡相差8年!

 

另外,兩人報稱嘅住址唔一樣,睇嚟仲未同居!

梁靖琪喺2011年下嫁富二代黃敏豪,但呢段婚姻只維持咗年半,最後和平分手。

之後,梁靖琪喺2018年戀上Jonathan,Toby同佢興趣差唔多,所以非常合拍,今次姊弟戀修收正果,真係可喜可賀!

Toby接受傳媒訪問:「我很感謝您們對我的關心,我和Jon的感情由相識到現在都很穩定,所以已於去年訂婚,並計劃今年內會註冊結婚,且由於Jon是圈外人希望以較低調形式進行。希望您們會給予我倆摯誠的祝福,多謝您們!」

 

 

 

 

 

 

(綜合報道 / on.cc)

SHARE