【47歲高齡佗B 嚇親老公】原來已經出咗世 全家探B女

    與老公Alex Ng於07年結婚,二人育有一女,今年已經10嵗。47歲的Vanessa今年意外佗豬B,由於相隔9年再生B,她早前出席活動時表示,由於是高齡懷孕,心情都有點緊張。

    她表說佗B後四個月都有嘔,加上胃口麻麻,至懷孕8個月只重了十幾磅,所以她無特別戒口,反而咩都食,「今次食咗炸豬扒飯、蟹腳,仲有朱古力同雪糕,係因衞生問題唔敢食魚生啫。」

    問她終於追B成功心情興奮嗎?她直言:「初時係驚多過開心,因為高齡生BB要驗好多嘢,我老公仲被嚇親,因為又要經歷過湊BB同搵學校嘅階段。」至於大女最初都有點呷醋,但見到媽媽的肚子愈來愈大又覺得好新奇。

    「大少」林建名47嵗大女林煒珊(Vanessa)上年意外再度懷孕,感嘆又要重頭再嚟過~

    原來BB日前已出世了,母女平安,Vanessa的妹妹林煒珽日前在社交網貼相,相中有榮升外公的「大少」林建名、妹妹林煒珊的大女、還有林煒珽的外籍老公Stephen,齊齊去探B女的家庭照,一家人相當溫馨!

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE