【聲稱年頭已經分手】「正印」篤爆講大話!

    藝人郭子豪早前涉醉駕被拘捕,當時獲准保釋嘅佢受訪時,曾一度否認涉事,事後佢先認蠢道歉。而郭子豪尋日出庭時承認醉駕,6月等宣判。

    是非停不了,昨日佢又被爆背住拍拖三年圈外正印女友Karen,偷食應屆香港小姐亞軍鄧卓殷,不過Arnold就聲稱同Karen喺年頭已經分手,仲強調分手同鄧卓殷完全冇關係,又指同鄧卓殷了解中。

    但係Karen喺網上發文:「人總是自私口說很愛你,下一秒為了自保,用成千上萬的謊言掩飾自己的過錯。盲目信任最終只換來更多傷害。寬恕是為了放過自己,別使自己那心累,不再心軟。」

    似乎暗示有人講大話自保,令佢非常痛心!

    至於疑為「小三」的鄧卓殷則全程「潛水」。

    現年24歲的鄧卓殷身形嬌小,全靠甜美笑容與自信十足,去年參選港姐爆冷奪得亞軍,之後更放棄做建築師的機會,加入無綫做藝員,但發展平平一直只獲安排司儀工作及客串《愛.回家之開心速遞》,不及同屆冠軍陳曉華已有劇拍。

    一早表明有位拍拖六年、異地戀男友的鄧卓殷,今年4月卻突然自爆因分隔異地而分手收場(相關新聞:https://bit.ly/2uPchNq),當時她完全沒有表現傷感,令身邊人大為稱奇,原來已暗撻郭子豪,正在展開另一段感情。

    (綜合報道)

    SHARE