【仲call埋狗仔…】爆seed寸爆林利未婚妻:娶到佢,我真係恭喜你吖!

    現年52歲的林利前年患上直腸癌,並動手術切除,重過健康生活,本月初又成功在機場向台灣女友Erin求婚成功。

    當別人恩愛過新婚生活的時候,「小便女」馮鎵瀠(Naomi)忽然重提Erin的舊情史,更稱對方是「情敵」,此舉令人費解,Naomi昨日忽然在facebook轉貼林利婚訊後,爆seed寸爆他的未婚妻Erin,大爆女方中文名叫陳貞鈞,貼出她的舊照,跟現在樣貌有差異。

    Naomi留言:「當年情敵喎⋯⋯當年偷用男方MSN搵我,試過我哋揸緊車返屋企,陳小姐就SMS男方話喺佢屋企附近等緊佢,我話唔去見佢會點?男方話唔見佢就會call記者,所以我要跳車逃走避開見到佢,然後入屋反鎖自己喺入面,驚對方會傷害到我。人生嘅情敵當中,呢個都係高級組,我印象深刻,娶到佢。我真係恭喜你吖!」

    Naomi友人好奇留言問積怨因由,Naomi解釋:「男同佢拍拖先,分手後識咗我,但佢(陳貞鈞)不停要復合,最尾搞到上晒封面,佢call咗狗仔。我唔跳車,會影到我,上咗封面後我終於知道乜事,因為男方爭佢錢,所以好驚佢,但分咗手、錢已還,封面照上,但她說要復合,復合期間,又同我另一個圈中朋友有X關係喎⋯⋯」

    Naomi還貼出陳貞鈞舊相,讓友人評頭品足,友人再揶揄對方:「皇馬點會走去同愉園比!」Naomi回覆:「佢唯一贏我就係身高,我都唔係贏到盡嘅。」

    以前

    依家

     

    雖然這件事發生在2008年,計起都11年前,但因為「爭仔」,向來敢言的Naomi重提此事仍然嬲爆,《蘋果》今日聯絡Naomi,她說:「我同個男仔其後分手,男方都結咗婚,雖然我冇正面見過佢(陳貞鈞),不過呢個係我以前喺台灣發展嘅一件往事,我好記得呢個人,大家雖然冇正面見過,但佢做嘅嘢,喺我人生裏面,我覺得好恐怖。」

     

    (apple daily)

    SHARE