【全因為《延禧》先會…】佘詩曼生日圓夢!

    藝人佘詩曼昨日於上海出席其自家品牌Sh唇膏大型發布會,席間跟大家分享扮靚心得,吸引了大批市民圍觀。

    劇集《延禧攻略》不但令阿佘人氣爆升,還激活了她創立品牌:「我記得拍攝《延禧攻略》時,劇情由嫻妃做咗王后,無論服飾同妝容都要有變化,要令人感覺做王后嘅霸氣同艷麗感覺,所以嘴唇顏色要比之前紅啲,但我搵嚟搵去都搵不到我鍾意嘅紅色……結果,我就好似平時畫畫咁,將幾枝紅色唇膏溝出自己鍾意嘅紅色,當時心諗如果可以出到我鍾意嘅紅色唇膏,會好有滿足感。」

    本月28日就是佘詩曼生日,終於得償所願推出自家品牌Sh唇膏,問到是否特別送給自己的賀禮?阿佘笑說:「《延禧》拍咗兩年,計計吓都已經一段時間,咁啱可以趕得切喺生日月份推出,絕對係送畀自己一個生日大禮嚟!」

    阿佘又提及小說家張愛玲的一句話也對她有啟發:「『你可以不施粉,可以素面朝天,但至少要塗口紅,只要塗口紅就能讓整個人光鮮起來。』我都好認同呢個講法,我覺得唇膏就好似有魔法一樣,令成個人醒神好多,所以我今次揀咗十二種最鍾意嘅紅色,希望令自己同各女士們綻放出獨一無二嘅魅力同光芒。」

    好友周家蔚(左)都有出席發布會。

    (on.cc)

    SHARE