【竟然捨得】熊黛林承認會暫時⋯

    熊黛林(Lynn)、郭可盈、何超瓊、謝玲玲和林恬兒兩母女等在灣仔出席「佳士得」拍賣貴賓酒會,Lynn穿上一條黑色斜膊晚裝裙,露肩騷美腿,身材fit到爆,已回復未生孖女前一樣身形。她說﹕「我夏天就自動瘦,抱BB等於做運動,相比起生之前已經瘦番9成,希望可以再瘦啲。」

    Lynn透露稍後會拍一部大陸電視劇和一部電影,兩部都是時裝,但未可透露角色,預計要離開香港個多星期,她說:「諗到要離開佢哋好唔捨得,下個月就過去,至少十日八日,劇組好好,知我要返嚟探個女,個幾星期就畀我返港一次,老公都批准咗,知我喺屋企無聊,仲話要帶埋BB嚟探我,今次都係生完之後真正出山。」

    Lynn表示與老公郭可頌剛由福岡旅行返港,計劃拍完電視和電影後,會再與老公到陽光與海灘地方旅行,並承認會暫時掉低兩個女,過二人世界。

    她說:「都係,我哋幾個月去一次旅行,而家揀定泳衣。但老公好保守,唔可以太性感,影得靚都唔畀我擺上網,有一次喺溫泉影咗個背脊,佢都唔畀我post,可能怕人睇蝕。」

    (apple daily)

    SHARE