【仔仔正面終於曝光】鄭嘉穎陳凱琳:爸爸媽媽為你…

    鄭嘉穎同陳凱琳個寶貝仔鄭承悅(Rafael)不經不覺經已出世一百天。

    第一次做爸爸的鄭嘉穎,今日就在社交網站中貼出Rafael百日宴照片,相中的Rafael眼仔睩睩非常可愛,身為爸爸的嘉穎,亦不禁錫錫囝囝。

    鄭嘉穎昨日在社交網中貼出為囝囝Rafael慶祝的百日宴照片,身為主角的Rafael着上一件直間恤衫及吊帶褲,打扮得非常醒目,看到嘉穎及陳凱琳對住囝囝又抱又錫,非常溫馨。

    「鐡馬家族」都有到場,黃嘉樂、馬國明、唐詩詠都有同承悦合照。

    唐詩詠抱住B仔,留言:「抱BB仔真係好緊張,個樣扮輕鬆,其實全身僵硬!買BB衫仔都好難,買細又驚着得唔耐,買大少少就變成咁,但你又着得好靚仔喎!同我又好襯喎!我個心俾(畀)你融化左(咗)啦!」

    而嘉穎亦留言,表示希望囝囝可以每日都感受愛及喜悅:「鄭承悦,爸爸媽媽為你改呢個名,係希望畀你一個承諾,令你每一天都感受到愛同喜悅,祝你一百日生日快樂,We love you so much」

    Grace亦留言大讚兩父子:「Handsome father!handsome son!(靚仔爸爸!靚仔囝囝!)」

     

    看到嘉穎望住囝囝及忍不住錫囝囝時的情深樣子,相信Rafael一定可以感受到爸爸對他的愛。

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE