【陳智燊自認眼淺】宋熙年:驚佢睇得太多,唔想仔仔養成呢個習慣

    陳智燊與太太宋熙年孖公仔出席慈善活動,與小朋友玩遊戲,藉此向大家呼籲要珍惜視力。

    對於陳智燊早前跟隨慈善機構到越南進行探訪,他表示好掛住現時8個月大的兒子,「佢出世之後,我都飛過英國、德國,其實都不停飛,可能而家同佢玩,佢開始有少少反應,所以我今次飛,我好掛住。」

    問到每晚都要視像?宋熙年說:「其實都少,因為佢細個,驚佢睇得太多,鍾意睇個mon,唔想養成呢個習慣,所以就不斷send相俾佢。」

    他們表示待兒子4至5歲左右,或者帶他一起探訪,宋熙年說:「有機會等仔仔大個啲、懂事啲,帶佢去見識吓。」陳智燊指自己好眼淺,所以今次探訪都忍不住喊。

    提到工作方面,陳智燊透露10月會演出舞台劇,所以8月要開始進行排練,「而家仲未緊張,我諗去到7、8月嘅時候要認真啲,因為始終未做過舞台劇,而且我仲要練琴,雖然我30年前學過。」

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE