【大讚湯洛雯】《法證IV》再拜神 黃浩然:我係好擔心

    無綫重頭劇《法證先鋒IV》因黃心穎和許志安的「偷食事件」而要重拍不少戲份,損失過千萬!劇集今日再舉行拜神儀式,與心穎最多對手戲的黃浩然當日有傳嬲到爆粗,問到他心情平伏未?他「唉」一聲後說:「今次係真正回應,之前冇刻意回應,因為當事人已經好大影響,自己唔方講太多,自己同屋企人又去咗放假,當時知道件事後最擔心唔係我個人,係成個《法證》團隊,擔心個劇出唔到街。」

    浩然表示劇有機會重拍,是開心和感恩,多得公司給予機會,重拍不簡單要花好多資源,劇本要改動,所有演員配合才能成就大事:「我一個人微不足道,大家一齊先係力量。」他更自嘲:「可能公司覺得我做得唔好,畀個機會我拍過,我戲屎屎哋。」而他看到網上有好多人支持,為團隊打了支強心針,覺得是好大動力。

    問到是否有爆粗一事?浩然則謂:「點會爆粗,同邊個爆?同廁所爆呀?我係好擔心,當時都有發短訊畀小青(梅小青)問可以點幫手,一直都有Keep住聯絡。(嬲心穎?)冇得嬲,我哋冇聯絡。(冇嬲定冇得嬲?)我哋冇嬲,件事我哋局外人唔評論。(你係受害者?)我係擔心個劇出唔到,慶幸有得補拍,你問我,我唔方便有任何評論,同佢都係朋友,就更加不便評論,只係可惜,因為大家努力拍出嚟嘅嘢白費。」

    問到是否對心穎前途盡毀感到可惜?他謂不便公開評論。問到重拍的播映期,浩然稱預計拍個多月,加3、4個月後期,所以不清楚,而原本劇集拍畢打算剪頭髮,太太剛好叫他不要急於剪髮,之後他就去了旅行,期間事件就發生。而原先有電影工作,但剛好有改動,但就算如何,他點都會配合去補拍。

    講到他比張振朗好彩,因為對方的劇集《堅尼地愛堅離地》播映無期。浩然則言是人生一個經歷、一個階段,很多事不能預計。他承認自己是比較好彩,不會拿對方比較,他們也沒有討論這件事,但希望大家努力都不會白費。

    而講到他補拍戲份最多,浩然稱會再去台灣取景,但自己會重新調整心態,將之前的抹走。問到對取代心穎的湯洛雯(靚湯)可有信心?他笑言:「佢做咗好耐好有經驗,我都唔會做番同心穎嗰種感覺出嚟,但知道靚湯呢次好急埋位,所以事前都會圍讀吓。

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE