【楊張新悅晒露腰相】網民起哄:我有冇望錯你又有咗?

    曾與徐濠縈合資開時裝店的Dorothy Hui日前舉行生日會,邀請不少圈中的閨密出席,當中包括有阿徐、楊張新悅、何嘉莉、梁漢文太太Karen等,生日會更有主題,出席人士都要以婚紗為dress code現身。

     

    張新悅今日就在IG貼了當晚派對的視頻,已是四女之母的她穿了一件露臍設計的婚紗,與壽星女Dorothy、何嘉莉等人在銅記百德新街過馬路,十足扮緊美劇《Sex & The City》(色慾都市)四位女主角的率性性格,但她卻露出粗腰,認真不拘小節兼搞笑。

    四人玩得好盡興,張新悅更留言:「Sex and the City- drunken brides之銅鑼灣版」,之後更hashtag了 #herecomesthebrides、#一班傻婆、#survivalshot等。

    有不少張新悅的友人及網友都留言讚好,但都是只關注她的身形,更留言:「我覺得一定有第五出現,睇下幾時報喜?」、「幾個月?」、「我有冇望錯你又有咗?」。

    張新悅之後都有回覆:「生日月份食得太多唔好意思嚇親大家。」、「I ate too much. Non stop」及「食得太多!」,亦有網友讚她,生了四個小朋友仲可以穿露臍裝,服了她。

    (apple daily)

    SHARE