【唔用替身】苑瓊丹堅持親自上陣:唔會整蠱我

    由林峯、蔡卓妍、方中信領銜主演的年度超級網劇《PTU機動部隊》正熱播,當中飾演林峯「爛賭」母親的苑瓊丹(苑仔),在戲裏不乏惹笑「爆肚」。

    擅演喜劇的苑仔,在《PTU》中再次發揮喜感本色,飾演林峯「爛賭」母親,二人母子情戲份既搞笑又煸情,其中苑仔更不時「爆肚」兼開「黃腔」,對此苑仔表示:「我都唔記得有講過『黃色笑話』,成日都『爆肚』。」

    除了對白之外,苑仔透露為配合「爛賭」造型,她亦出動私伙耳環,她說:「劇中我戴住隻關刀耳環,賭錢嘅時候就劈劈劈,呢隻玉造關刀耳環,係我開拍前特登花咗五千蚊買返嚟,呢隻關刀耳環由一千蚊到五千蚊都有得賣,我有朋友話隻耳環用嚟拍戲,唔需要買太貴,幾百蚊買隻就得,不過我對自己係有要求,所以買咗最貴嗰隻。」

    此外,《PTU》中有一幕講述黑幫為威脅林峯,綁架苑仔用吊車把她吊在十層樓高半空,雖然驚險,但拍攝期間苑仔堅持親自上陣,事後她表示:「依家嘅威吔好似麻繩咁粗,唔會驚,加上幕後工作人員同我好熟,唔會整蠱我,我都好放心拍攝呢場戲。」

    (on.cc)

    SHARE