【都係天意】李彩華:本來都想生,但⋯

    藝人李彩華(Rain)到電台接受訪問,表示近日在中山拍內地劇,做完訪問後便立即趕回當地拍劇。她表示與羅嘉良、高鈞賢一同拍關於澳門的劇,笑言此劇不用配音:「但我哋講普通話都會唔正,但導演就話咁就啱喇,就係要呢種感覺,覺得好搞笑。」

    她又謂劇中時間要橫跨20年,但不用扮老,靠髮型及服裝搭夠,但笑言有次拍劇要化老妝,更要同時飾演媽媽及女兒的角色:「有幕講阿媽死,要自己睇住自己死,都幾搞笑。」

    講到老公早前送了150萬靚車給她,她表示因爲之前架車壞壞地:「成日有啲小問題,所以就同佢講,不過今次架車就大架啲,佢話我之前揸細車會飛,所以呢架大啲就唔可以飛。」但她笑言一直都好想買跑車:「呢個念頭都未打消,所以呢個係下個目標。」

    她表示過幾日老公會到中山探班,而7月拍完此劇後會與老公、家人及朋友去旅行,但講到冇二人世界,她笑言:「Ok嘅,我哋可以旁若無人咁。」

    問到「造人」大計?她表示明年才計劃:「順其自然,唔想咁急,唔好咁大壓力,本來都想生,但又冇心理準備,唔想咁突然,同埋見到啲朋友有小朋友後好困身,而且生唔生到都係天意。」

    (on.cc)

    SHARE