【謝婷婷秘密產女】爸爸謝賢第一下反應:乜嘢話?

    謝賢與狄波拉所生的36歲細女謝婷婷近年甚少在香港現身,最後一次出席公開現身已是去年5月,出席一個珠寶活動,但就未有提及近況,而四哥拉姑與霆鋒慶祝今個農曆年時,婷婷亦有未有出席。

    今日中午,她在IG忽然報喜,擺了一張拖BB小手的相,更寫下:「You are my brightest light.」,之後再hashtag了#loveofmylife 、#happy100days及#babygirl,宣佈已做了媽媽,不少人都留言恭喜。(相關新聞:https://bit.ly/2MlWPnN)

    傳媒就致電四哥了解及恭喜,問婷婷是否生了BB?他說:「乜嘢話?做乜呀?邊個話畀你聽?」記者婷婷在社交網貼相,四哥說:「係咩,哦。」

    再問是否做了外公?四哥說:「我都唔知喎,唔好問呢啲嘢,唔好亂咁寫。」記者再追問指婷婷已在IG公佈,四哥即掛線。而她的經理人表示要了解事情。

    後來又有記者就此事致電謝賢,這次他承認做公公,並笑得開懷:「總之,開心啦,唔講喇!」謝婷婷經理人表示要了解事情,暫未有就生B一事回應。

    相關新聞:

    【被問到B女爸爸…】契媽汪明荃替謝婷婷非常開心 https://bit.ly/2Wzciox

    【與謝婷婷曾談婚論嫁 惜未能開花結果】安志杰有回應 https://bit.ly/2EMCrWI

    【謝婷婷秘密產女】謝賢被問到B女生父…  https://bit.ly/2XjZob9

    【大肚照曝光】原來謝婷婷早有暗示兼用長褸遮肚 https://bit.ly/2wubClE

    【囡囡一百日大】謝婷婷消失一年 突然報喜 https://bit.ly/2MlWPnN

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc / appledaily)

    SHARE