【謝婷婷秘密產女】謝賢被問到B女生父…

    36歲謝婷婷秘密誕女,今日突然在社交網公告女兒已出世100日,《蘋果日報》第一次致電四哥恭喜,問婷婷是否生了BB時,他還十分口密,反問記者:「邊個話畀你聽?」更匆匆掛線,直至即時新聞出街後,《蘋果》再致電四哥,他終於直認做了外公的喜訊。

    記者在電話恭喜四哥做外公,他開心說:「做外公咪好囉。」問到BB是否好靚女?

    四哥說:「暫時未見喎。」外公都未見過孫女?他說:「而家女大女世界,外公咁又點啫,而家佢都未返嚟。」問婷婷現身處那裏?

    四哥笑說:「我唔知喎!」問是否在美國?四哥說:「應該係啩。」問到為甚麼不去探孫女?他說:「我唔得閒嘛,等佢自己搞掂咗先。」

    婷婷幾時返港?四哥鬼馬說:「未知,佢返我話畀你知,我登報話畀你聽,哈哈哈!」

    四哥又問到婷婷男友、BB生父,四哥說:「男朋友佢鍾意咪得。」問是外國人還是中國人?四哥停了一會說:「我唔知喎,而家仔女嘅事我點會知,全部都唔喺香港。」有冇給你看相?他說:「唔好問咁多嘢啦。」

     

    相關新聞:

    【被問到B女爸爸…】契媽汪明荃替謝婷婷非常開心 https://bit.ly/2Wzciox

    【與謝婷婷曾談婚論嫁 惜未能開花結果】安志杰有回應 https://bit.ly/2EMCrWI

    【大肚照曝光】原來謝婷婷早有暗示兼用長褸遮肚 https://bit.ly/2wubClE

    【謝婷婷秘密產女】謝賢第一下反應:乜嘢話?  https://bit.ly/2EQUB9U

    【囡囡一百日大】謝婷婷消失一年 突然報喜 https://bit.ly/2MlWPnN

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE