【黃父覺得照顧得個女唔夠好】望蕭正楠好好照顧翠如 即流下男兒淚

    黃翠如到將軍澳出席宣傳活動,黃翠如與蕭正楠(Edwin)結婚一周年,早前二人秘密到峇里補辦浪漫婚禮。

    翠如表示整個婚禮只有15人出席,她說:「其實我哋兩個都結咗婚,婚禮係為咗父母,每個父母都想自己個女正式嫁出去,婚禮純粹為我屋企人,我唔鍾意太過複雜,亦都唔想佢哋辛苦,去到都係盡量簡單,同埋去一個唔太遠嘅地方,地點都係我揀。」

    對於婚禮最重要的環節,翠如說:「最重要係正式喺屋企人面前,爸爸拖我交畀Edwin。我本身冇喊,但見到爸爸第一次喊,阿爸好錫女,佢不嬲係一個唔出聲嘅人,見到佢喊,我自己都忍唔住,爸爸同Edwin講,我照顧得個女唔夠好,你要好好照顧佢,Edwin都忍唔住喊。」

    翠如透露,蕭正楠確實好體貼,她說:「佢好照顧我,返去洗車都係洗我架車先,又每日幫我吹頭,對於承諾,佢每次都係話聽晒我話,令我最深刻。」

    翠如原先想安排婚禮於去年結婚那一周,但最後推遲舉行,她說:「爸爸想喺通勝度揀日子,所以就遲咗少少,唔會再喺香港補擺喜酒,已經感覺到大家畀我哋嘅祝福。」

    問到此行有否造人?翠如坦言:「未呀,今次唔係度蜜月,只係留咗5日,之後去咗日本、馬來西亞,都係逗留咗3日,蜜月Edwin話喺大埔搞。」

     

     

     

     

    (appledaily)

    SHARE