【大家都好開心】陳茵媺:而家同媽咪傾緊數

    藝人陳茵媺(Aimee)在銅鑼灣出席護膚品活動,原本皮膚雪白的她膚色明顯曬黑,她笑說:「因為呢排成日帶啲小朋友去沙灘所以曬黑咗。依家住近咗沙灘,小朋友可以享受吓大自然、玩吓水,自己都好鍾意沙灘。」

    過往每年暑假Aimee都一拖三帶子女返回加拿大度假,她說:「而家同媽咪傾緊數,佢身體唔係咁舒服,要睇下點先,近日父母嚟咗香港大家好開心,但今次返去加拿大就未必留到一個月咁耐,因為小朋友都好多興趣班暑期班要上,媽咪身體冇咁好就未必有咁多精力幫手,所以主要睇佢身體如何先。」

    活動中陳茵媺與無綫監製梅小青碰面。 

    她直言最近亦狂煲自己演出的劇集《法證先鋒III》:「自己真係好掛住拍劇,好想拍劇,但係要照顧三個小朋友,時間難就啲,拍電影就會容易就啲,如果我出去做嘢,阿Mo(丈夫陳豪)都會喺屋企照顧小朋友,我哋唔放心,所以點都會有一個負責湊小朋友。」

    問到與梅小青碰面,對方可有邀她回巢拍劇?陳茵媺說:「頭先未有時間傾,因為好耐冇見,太開心,都係講扮靚嘢。」

    (綜合報道)

    SHARE