【疑抑鬱症復發】盧巧音:以為自己情緒病過咗

    歌手盧巧音(Candy)年前因為患上情緒病一度消失樂壇,幸得及時就醫令生活重回正軌,上月佢更舉行一連兩場演唱會,獲多位圈中好友支持。

    不過呢日Candy就自爆完騷後心情落寞,有「Show後抑鬱」,仲話因為近日天氣關係,未能靠跑步紓緩心情,佢提到:「以為自己情緒病過咗,Show後抑鬱會無咁嚴重,點知維持咗over一個星期,期間瞓得麻麻有頭痛添,Show前又唔敢跑,驚會將啲記咗成個月嘅歌詞跑到跌晒出來,Show後天氣極差又無心情跑,盧巧run都有軟弱無力嘅時候。」

    不過唔使擔心,Candy亦晒出一張天朗氣晴嘅天空相,指今日天氣回復晴朗:「今早一開眼睛就見到藍天,絶對係送畀我嘅一份禮物」相信佢已平復心情。另外,佢又晒一出一張路經觀塘嘅風景照,並發文表示:「小時候最愛夏天,因為可以自己一個人去找河馬阿姨,去完觀塘工業中心搗亂玩毛線,就跟表姐表妹跑到對面的游泳池玩耍,很懷念。媽媽姓甚麼?跟阿姨一樣吧。」

    (on.cc)

    SHARE