【網民勁鬧】囡囡上堂突然嘔 母堅拒清理轉身走人:見到都想嘔,唔會清潔囉

    孩子生病,最難受最辛苦的一定是父母,除了要照顧生病的子女外,亦要為他們清理嘔吐物等。不過有興趣班前職員就在社交網站分享,指曾遇過一名母親得知女兒上課期間不適嘔吐後,竟掉頭離開,拒絕接走女兒,當職員要求她清潔地方時,更失控狂叫「唔得㗎,我一見到啲嘔嘢,我自己都想嘔㗎,唔掂㗎,唔可以㗎,我唔會清潔囉!」,最終女童的父親得知後,趕至收拾殘局。事件其後引發網民熱論。

    該名前職員在社交網站Facebook群組「生仔要考牌系列」發文,指曾經有女童在上興趣班時感到不適,於是通知其媽媽將她接走。誰知女童突然嘔吐大作,其母親見狀不但未有上前安慰,更轉身離開。職員隨即叫停該名媽媽,「我叫住佢,同佢講小妹妹應該好驚,你過去安慰下佢」,惟該名媽媽連聲拒絕:「我唔得㗎!唔掂㗎!!」而女童見到媽媽離開的身影,亦落淚痛哭。

    樓主又稱,該名媽媽其後行至中心大堂,期間口中一直反復說著:「我搞唔掂!」。由於中心當日無清潔工當值,於是其他職員上前要求該名媽媽清理女童的嘔吐物。樓主形容該名媽媽聞言如同失控,不停話:「我唔得㗎,我一見到啲嘔嘢,我自己都想嘔㗎,唔掂㗎,唔可以㗎,我唔會清潔囉!!」。

    而在職員堅持下,該名媽媽最終讓步,致電女童的父親到場清理。女童父親花約10分鐘趕至後,隨即衝入課室安慰女兒,「個爸爸趕到嚟,第一時間就衝咗入課室安慰個女,叫個女唔好驚,話一陣帶佢去睇醫生,又畀啖水個女飲,個女先情緒穩定啲」,該名父親又不斷道歉,其後親自清理地上的嘔吐物。

    樓主續說,一家三口離開時,該名媽媽仍然不停地說:「我真係一見到就想嘔呀,好嘔心呀!!」樓主不禁慨嘆「我覺得個小妹妹一定好難受呢」。

    事件引起不少網民爭議,有人批評該名媽媽沒有責任感,只懂推卸責任,「佢無資格做媽媽」、「其實我見到嘔吐物都會作嘔,嘔埋一份,但做咗媽媽點都要頂硬上,清埋自己嘔嗰份囉,唔係點呀」,不過亦有人認為該名媽媽或患有情緒病,「亦有可能媽媽都有某程度精神健康問題,可能係焦慮、抑鬱等。爸爸亦好樂意負返責任,亦深知已經影響到人而覺得抱歉,相信爸爸已經承受一定壓力,所以覺得唔應該再批判媽媽。」、「每個人都有好怕嘅野,好似有人見血會暈,可能個阿媽真係有嚴重潔癖,睇佢同老公嘅反應唔似單單怕污穢」。

     

     

    (facebook / singtao)

    SHARE