【已有一仔一女】鍾嘉欣急揾陳茵媺請教點樣湊三個小朋友

    藝人鍾嘉欣出席活動,她稱今次返港宣傳新歌《做你的晨曦》,這首歌是嘉欣寫給大女梁愛晨。

    嘉欣表示歌曲是特別寫給女兒,歌詞中亦有女兒名字「愛晨」,並指該曲包含了支持囡囡、以及永遠做她後盾的意思:「我由細到大經歷都有爸爸媽媽支持,我想成為阿女最大推動力,陪佢度過每個難關。」嘉欣更開心地表示囡囡聽完後,竟然可以整首廣東歌重唱。

    至於今次回港,女兒和細仔及父母都有一齊回來,她稱婚後是首次和父母回來,而丈夫因要工作所以未能同行。今次嘉欣帶同子女和父母齊齊返港,兩姐弟在飛機上一同看電影、睡覺,嘉欣指婚後已很少和父母一起出埠,今次與他們同行,可以回顧自己做小朋友的時候,更直言:「而家俾爸爸媽媽呵護番我同啲孫,好開心。」由於老公因工作不便一起回港,故小朋友要父母幫手湊。

    嘉欣稱女兒快將3歲,囝囝就9個月大,還餵緊人奶,兩人坐飛機都算乖,肯瞓覺,瞓醒就睇動畫,阿女更攬着細佬一齊睇。問到留港多久?

    她稱不是太長時間,因母親要趕回去幫家姐照顧小朋友:「會一齊返去,我自己一個好難帶住兩個。( 陳茵媺一個帶三個返加拿大探親!)佢一個人?咁我真係要打畀佢請教吓。」

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE