【爆張茜當年買二手婚紗】張衞健親手整頭紗解心結

    「愛妻號」的張衞健同太太張茜結婚多年,一直非常恩愛。

    近日兩公婆一齊上內地綜藝節目《熟悉的味道》,最新一集講到張衞健為老婆送上連串驚喜!當日張衞健落手落腳煮牛扒畀張茜食,佢話因為太太第一次煮嘢畀佢食,就係寫牛扒,而對方烹調嘅牛扒仲令佢刻骨銘心!

    事關當時張茜煮到塊牛扒全黑色,咬落仲似橡筋,不過佢都照單全收食晒,係愛呀!而今次因為張衞健煮嘅牛扒望落太美味,所以張茜一見到就懷疑係咪老公親手煮,雖然張衞健言之鑿鑿話:「當然是我做的啦!」

    但就唔小心做咗斗雞眼,令張茜識穿佢講大話,仲大爆老公一講大話就會斗雞眼,認真搞笑!

    不過張衞健真係有幫吓手嘅!

    食飽飽,張衞健繼續送驚喜,今次就係一個佢親自設計嘅頭紗。

    佢解釋因為當年結婚時經濟條件比較緊張,張茜為咗唔增加佢嘅負擔,好貼心咁自己喺網上買咗二手婚紗,令佢相當感動同時一直記喺心入面,所以就整咗呢個咁有意義嘅頭紗。

    張衞健為老婆戴上頭紗之後,仲重演婚禮上跳舞一幕,Sweet到暈!佢其後仲話:「我覺得我們是一對老夫老妻,但是還是可以一直在談戀愛的。」

    真係閃到觀眾盲喇!

    SHARE