【首度合演夫妻】馬國明大讚唐詩詠:全世界男人都會話…

    藝人唐詩詠與馬國明出席無綫劇集《白色強人》宣傳。

    這對「哎吔兄妹」首度合演夫妻,劇中還有少許親熱戲,同聲表示未有亂倫感覺,馬國明笑指原本希望更多親熱戲,但卻遭監製反對,問到激情戲份如何交代?他說:「原本冇嘅,但我覺得應該係要激情少少。(NG多唔多?)戲入面唔理,好投入角色,冇兄妹感覺。(詩詠好咀?)全世界男人都會話好咀。」

    而詩詠則透露二人劇中感情戲很到肉,即使咀戲也感覺良好,問到可擔心咀戲會被緋聞男友Samuel睇到?她說:「我都冇男友,關佢乜事。」

    談到日前獲《鐵馬尋橋》演員們與她補祝生日,馬國明卻沒有到場,他表示因約了圈外朋友才甩底,問到可約演員們一起睇首播?詩詠即建議與馬國明一起開Live齊齊睇。

    TVB發布了一系列的官方劇照,當中最大亮點,就是馬國明與唐詩詠接吻一幕!

    劇照曝光後,有不少網民表示會追看,更話希望兩人在現實中可以真的在一起。

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE