【全程都好避忌】陳瀅羅天宇被捕獲一齊去日本…

    有「宅男女神」之稱的陳瀅(Jeannie),自從與何家四房大仔猷亨分手後,多次與拍檔傳緋聞。

    其中有傳羅天宇和湯洛雯分手後,與Jeannie拍拖半年,後來又先後與周志文、張振朗、林景程、溫家偉、方力申、羅天宇與及「衣架大王」的兒子劉德俊等等,直到近日又被爆與陳家樂拍拖,兩人經常被影到約會撐枱腳,但一直沒有承認戀情。

    正當大家等候Jeannie承認與陳家樂拍拖之際,日前有《蘋果》讀者姚小姐,她透過「爆相爆片」發現Jeannie與羅天宇同遊日本,同行仲有數名圈外友人,讀者姚小姐說:「我嗰日係喺東京睇富士芝櫻祭,我睇完花行去洗手間,出嚟嗰陣見到陳瀅企咗喺啲檔口前面撳撳電話,同朋友似係商討緊啲嘢,但係羅天宇就一直企喺陳瀅後面,唔單止有少少距離,仲冇參與佢哋嘅討論。」

     

    姚小姐還說:「嗰陣佢哋企嗰個位置似係睇完花準備離開,羅天宇全程都好避忌,同場嘅朋友又冇乜點理佢,只係同陳瀅講嘢,之後佢啲朋友好似發現我影緊相,所以就遮住陳瀅即刻走!」

    雖然Jeannie在IG貼了兩張在東京打卡的相片,但只是自己單人相,其後她更表示將會到夏威夷。

    至於羅天宇,反而貼了一張與身在東京進修的蔣家旻的合照,其餘亦只見單人相,隻字不提與Jeannie外遊。

    (apple daily)

    SHARE