【突貼黑白照】小儀:淚水控制唔到,不停流下

    阮小儀留言:「多謝你,多謝你為遮遮送上15年多的時光。DeeDee剛剛走了……我們都因為你離去而傷心,亦非常之非常之不捨得,但請你安心向前跑,不再辛苦、不再害怕,更加不用擔心遮遮呀!遮遮知道你好乖好乖,選擇在遮遮懷中飛去,讓遮遮可以送你走,沒有孤獨,沒有太大痛苦!謝你啊,遮遮會流淚,但請放心,不要不捨,跑跑吧,阮DeeDee!!!Love u!!!」

    小儀昨日在社交網上載出愛犬DeeDee的黑白照,原來DeeDee病逝,她感謝DeeDee陪伴15年多。

    小儀與DeeDee一向感情深厚,間中帶DeeDee出席活動、上節目,在小儀的IG不時見到DeeDee的日常照,感情猶如家人,早幾日,DeeDee開始出現抽筋及暈眩,當時小儀一路抱住DeeDee…

    「嚇到真係唔知點算好,但又要故作堅強,即送DeeDee入院留醫,戴24小時測心律機,看看是否心律不正,回家後仍有暈的情況,DeeDee最終不敵病魔,在小儀懷中離世。」

    小儀及後繼續懷念愛犬DeeDee:「過往每日大約呢啲時間,遮遮就會番屋企幫DeeDee打皮皮(打皮下水),DeeDee仔都係乖乖的,唔會亂郁。今日,遮遮呆坐在家,望望DeeDee舊照,淚水控制唔到,不停流下⋯⋯回想與DeeDee一起嘅日子,我真係一個好幸運嘅遮遮,擁有一隻咁聽話咁懂事嘅Dee豬!我真係好唔捨得你呀!!!管家仔!love u~~~」

     

     

     

     

     

     

    (ig / 綜合報道)

    SHARE