【屋企禁講政治】歐陽巧瑩:唔希望將政治、政見帶返屋企

    無綫藝員歐陽巧瑩昨日在IG貼出新聞直播警民對峙的畫面截圖,她留言:「尊敬!各位中咗胡椒噴霧、警棍、催淚彈、中槍者,願大家平安無事,小心安全,多謝你哋。」

    她亦面對很多港人家庭存在的問題,就是……政治立場分歧,歐陽巧瑩凌晨在IG貼出家人群組對話截圖,寫上「唔想破壞感情就大家都唔好講,喺屋企唔准講政治,今日開始邊個講邊個錯,自律」…

    歐陽巧瑩表示截圖是純綷分享,並不代表這做法一定是對的,並寫道:「呢個係我屋企嘅Group Chat,我明白人人都可以對612有唔同嘅感受,不過家庭嘅關係都一樣重要,我唔希望將政治、政見帶返屋企,尤其係今日,呢一個敏感時刻,雖然我冇宗教信仰,但我相信天佑好人,天佑香港!」

     

    相關新聞:

    【有媽媽痛哭向警察呼籲唔好打細路】葉蘊儀落淚:大家都心愛香港 https://bit.ly/2WDDpzw

    【學生:16年我所學所知的原來是假的】一班香港媽媽聯署回應  https://bit.ly/2X7t7Hs

    【昨日香港煙霧瀰漫】梁洛施似意有所指發文 網民:説得太好了 https://bit.ly/31q2htb

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE