【仲會吼實陳茵媺嘅…】陳豪爆細女係小霸王 會指揮爸爸同兩個哥哥

    藝人陳豪現身活動,她表示有將家傳之寶留給子女:「做老竇,所有嘢將來都係畀仔女,但要諗點瓜分。我之前去完土耳其,買咗三樣唔同嘅玩具,佢哋會自己分配,三個小朋友感情好好,反而我指定邊樣畀邊個,佢哋會唔鍾意。當然佢哋有時都會爭嘢玩,但我會教佢哋要輪流玩,大家要學識分享。」

    而細女就吼實太太陳茵媺的化妝品:「我個細女好貪靚,佢有次睇到網上短片教化妝,佢即時雙眼發光,成日搞媽咪嘅化妝品,不過女仔天生貪靚,都係好事,貪靚先會靚。」

    「(怕唔怕囡囡畀男仔追走?)唔係我話事。我對個女有信心,佢唔係普通女仔,佢係小霸王、小老虎,會食住啲男仔,好清楚自己做乜。(點樣小霸王?)」

    「佢做乜都好霸王,細細個已經好有波士性格,會指揮大家…你做乜。咁佢係孻女,大家都會對佢疼錫多少少。佢都會指揮我,叫我幫佢攞糖,又會指揮兩個哥哥,不過有時哥哥會唔聽佢講,佢又冇嘢㗎喎,真係獨立,幾叻女。(你偏心囡囡?)冇,個個都叻。」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

     

     

    SHARE