【要同老公再溝通】自爆曾三度流產 坦言唔敢再試

    曾擔任兒童節目主持多年的藝人袁潔儀為電影《小英雄大銀幕》拍攝片花,與小朋友結片緣,她表示:「我喺戲中飾演老師,今日好開心,可以同劉錫賢同場,好似喺亞視嘅年代咁,當年我一開始主持兒童節目就係同佢拍檔。」

    經過多年跟小朋友相處的經驗,令袁潔儀學懂如何應付小朋友:「6歲以下嘅小朋友好聽老師話,你只要扮到好似老師嘅口脗就得,對6至10歲嘅小朋友就要惡少少,要有老師嘅形象,但對10歲以上嘅小朋友就要似朋友,佢哋先會聽你講。(今日同小朋友做對手戲冇難度?)依家嘅小朋友好醒,比起當年更叻,尤其對演藝有興趣嘅小朋友,十足小演員咁。以前個年代都係媽咪帶小朋友參加節目,今日反而好多小朋友係由爸爸帶嚟,年代唔同都有轉變。」

    問到潔儀會否有生育計劃?曾三度流產的她坦言怕怕:「冇,都試過,唔敢,好驚,係天意,所以唔可以強求。(會考慮領養?)我冇所謂,但我老公就想係自己生,所以要再溝通。」

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE