【心痛學生年輕人】鄭裕玲哽咽:我哋要珍惜呢個屋企

    鄭裕玲(嘟姐)自從《男親女愛》後,已經漸漸減少於電視上出現,大多都是在大型節目上以司儀身份亮相,近年與組合農夫拍檔拍攝的一系列綜藝娛樂節目亦大受觀眾歡迎。

    至於日常最能找到嘟姐芳蹤的地方,莫過於逢星期一至五的903電台節目《口水多過浪花》。

    雖然嘟姐主持電台節目多年間,香港都發生了不少國際大事,但知道自己一字一句都很有影響力的嘟姐,很少就政治事件發表意見。然而,今日的《口水多過浪花》當中,節目甫一開始嘟姐已經語帶哽咽!

    嘟姐今日於《口水多過浪花》一開場,即表示:「喺過去兩個禮拜,我去咗第二度,係為咗拍我一個節目,但係呢喺當時,我哋收到好多關於香港嘅消息,睇到好多好心痛嘅場面,尤其是我哋香港嘅學生同埋年輕人。」

    嘟姐說:「呢兩個禮拜其實我哋去咗好多地方,要坐好多車、好多飛機。但係最後嘅一程,就係我哋最盼望嘅一程,因為嗰程係飛返香港,香港係我哋嘅屋企嚟。發生咗好多事,屋企,係最緊要…(哽咽)I’m sorry,可能我老咗,好情緒化。」

    嘟姐表示:「我哋要珍惜呢個屋企,同埋尤其是我哋嘅年輕人,同埋學生。我好希望香港可以好快回復番平靜,我哋和平相處嘅狀態。中間我有同迪偉(余迪偉)傾過偈,我同佢講,其實我覺得呢,我係一個娛樂人,喺一個咁崩緊嘅狀況之下,我覺得我應該做番我嘅責任。《口水多過浪花》係一個娛樂、開心嘅節目,喺一個咁嘅氣氛之下,其實我哋應該發揮我哋自己嘅作用。我相信有好多人有好多嘅情緒,就算係我哋呢兩個禮拜去咗咁遠嘅地方,都好多情緒嘅牽動,我講完呢番說話之後,我哋可以令到人,喺呢個半鐘頭,鬆番少少、開心番少少,我就覺得係盡咗自己今日嘅責任。」

    (apple daily)

    SHARE