【網民:以爲係手足口病】陳柏宇囡囡疑食茄子致敏

    陳柏宇(Jason)及太太符曉薇(Leanne)自從去年誕下女兒Abigail後,經常在社交平台上載寶貝女相片和影片,所以有不少網民都是見證着Abigail長大。

    Leanne昨日在自己的IG發文,指8個多月大囡囡首次出現食物敏感,她說:「Abi第一次食物敏感,下午食完碗粥之後,就開始出現紅點,今日仲要試新材料,先知道原來茄子容易令到BB敏感,要1歲之後先食得,媽咪下次要小心啲,今日Abi淨係可以飲奶奶先。」Leanne更附囡囡腳板照,的確看到腳板有多個微紅的小紅點。

    不少網民都很着緊,追問是否已就醫,被問到有關Abigail的病情,Leanne透露今日才知道原來茄子會致感,有人看到這張相以爲是手足口病,更有人提醒Leanne要留意囡囡有沒有其他地方變腫,更怕影響到BB的呼吸,幸好Leanne表示:「好彩發現得早,所以食咗一碗,就冇畀佢食,佢淨係出現紅點。」
    好多媽媽留言提醒其他媽媽:「茄子,南瓜,菠菜,蜂蜜都最好一歲後先畀小朋友。同埋最好每一次係一餐一樣,唔好溝其他蔬菜」

    而父母為囡囡Abigail開設的社交網最近亦有更新,很多網民大讚得意,相信其敏感症狀無大礙,希望她早日康復。

     

     

     

     

     

    (ig / 綜合報道)

    SHARE