【成個屋企似醫院】60嵗惠英紅:曾多次被誤會虐待媽媽

    惠英紅今日到出席有關認知障礙的健康檢測服務,試用最新全自動視網膜圖像,分析認知健康風險。

    現年60歲的惠英紅表示,自己每年都有做磁力共振,但礙於磁力共振不能經常做,今次用最新儀器,很快便能測出結果,惠英紅說:「對於現在60歲的我,檢測結果雖然『擲界』,但屬正常。」惠英紅分享媽媽在生時患有認知障礙,要照顧認知障礙病患者非常吃力,她說:「自己曾經多次被誤會虐待老人,直至警察及鄰居到我家,睇到屋企所有設施都像醫院一樣才明白。」

    惠英紅指自己有中度風險患認知障礙,而她亦盡力有預防,她說:「做多些刺激腦部活動,例如以前打麻雀,學英文、繪畫、音樂,呢啲皮層未開發,搵一啲新事物刺激。」

    對於會否搵找新感情來作為刺激新事物,惠英紅說:「『擲界』都係因為dry咗好多年,自己不是一個主動的人,桃花都去到工作上,我覺得女性要有矜持,自己不是豪放女,認識新朋友比較差,而且自己有300多度近視,有靚嘢都睇唔到。」

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE