【仔仔四個月已經有__磅】陳凱琳:抱到隻手就嚟斷

    藝人陳凱琳出席代言美容集團活動,席間獲大會推出蛋糕,為她預祝23號28歲生日。談到老公鄭嘉穎早前透露會與她出旅行慶祝。

    她開心表示:「呢份已經係最好嘅生日禮物,會帶埋BB一齊去。(第1次同佢出埠?)係呀,都擔心帶漏佢啲嘢多過帶漏自己行李,今晚先執,會帶埋工人姐姐去。(去邊度旅行?)都係陽光與海灘,去幾日囉。(生日願望?)身體健康。」

    Grace又指忙湊B,未計劃拍劇,但卻有戲癮,問她是否接活動也賺了不少?她說:「唔好咁講,BB需要照顧,以為佢越大越乖,但係原來越大越曳,而家識扭計,一見爸爸就識扁嘴扭抱,爸爸會忍唔住抱,我就唔會,因為隻手就嚟斷,佢而家4個月有17磅,不過醫生話佢比例係啱,可能骨架重,越肥越得意。」

    她坦言雖然有戲癮,但暫時不會接電視劇:「想花多啲時間陪住BB成長先。(啲為佢打算?)已經喺背後做咗好多嘢。(搵定學校?)朋友畀咗啲資料我喇,都有上網睇吓,一睇又停唔到。」

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE