【放棄高薪厚職只為追夢】王梓軒:後來因為太鍾意就quit咗份工

    王梓軒昨日應新城電台邀請到大圍東莞工商總會劉百樂中學,出席《邁向必buy人生路》活動,與主持人啤梨分享人生,逆境自強,梓軒說:「講你都唔信,我第一份工係做投資銀行,仲要係大行,如果我繼續做,依家應該係半退休狀態。每個人都有啲嘢想做,但未必夠膽做,但其實都有粒種子喺心裏面,目標未必係咁快達到唔緊要,學吓、體驗吓另一種生活,或者會更肯定自己嘅志願。」

    梓軒透露讀大學時已經好鍾意寫歌,創作過幾十首曲,並給了趙增熹給予意見,他說:「畢業前我已認識師傅趙增熹,佢叫我攞嚟聽吓,聽完覺得幾好,問我想唔想錄成demo。但我嗰時只識作曲,唔識錄音同編曲,對自己又好冇信心,諗住賣晒啲歌完咗個夢就算喇,我就繼續踏踏實實做嘢⋯⋯阿熹問我啲demo有冇考慮自己唱?我話唔好搞啦,有啲咩行差踏錯全世界望住你,但後來因為太鍾意(音樂),就quit咗份工同阿熹一齊製作頭4隻唱片,咁就出咗道。」

    梓軒早前演出音樂劇《利瑪竇》,令他有好多反思:「《利瑪竇》提醒我『冇行冤枉路』,如果我冇演過戲、冇做過綜藝,冇咁多質疑嘅年月,呢個角色我根本冇可能演到。」梓軒更為同學們打氣,叫大家加油。之後梓軒即席唱出新歌《安全著陸》,獲得全場掌聲。

    活動結束後,梓軒行到大圍站月台時,撞見剛聽完講座的5位女學生,她們興奮地驚呼:「王梓軒好靚仔呀,唱歌好好聽呀!」梓軒識做主動邀請合照,大家亦很開心。

    (apple daily)

    SHARE