【全家福曝光】周杰倫昆凌激罕貼一對仔女正面照

    台灣天王周杰倫和昆凌結婚5年,育有一對寶貝仔女Hathaway、Romeo,不過杰倫為了保護一對仔女,正面甚少曝光,只係做「影後」。

     

    但周杰倫今日罕有晒出全家福,而且一對仔女仲要係正面!

    原來係因為Romeo 2歲生日,杰倫和昆凌為仔仔搞咗個慶生派對,以足球做主題,喺氣球下面一家四口合照,非常幸福!

    杰倫用英文寫低對仔仔祝福,仲不忘讚下自己老婆靚:「Happy birthday to my cool son 🧒🏼Jaylen Romeo, I hope that you will grow up and diligently master the piano. This way, like daddy, you will also be able to marry a beautiful wife haha(生日快樂,我的酷兒子杰倫·羅密歐,我希望你能快點長大,努力學習鋼琴。這樣,像爸爸一樣,你也可以娶一個漂亮的妻子,哈哈。)」

    而有眼利網民也發現,杰倫仔仔的真正英文名字是「Jaylen Romeo」,即是杰倫羅密歐,認真西化。

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE