【睇到網民眼濕濕】有一種友誼叫朱千雪岑杏賢

    人與人之間嘅緣分好奇妙,能夠做到相知嘅好朋友真係好難得!

    好似前港姐朱千雪(Tracy)同岑杏賢(Jennifer)就係好例子,日前千雪趁住生日宣布同拍拖5年嘅醫生男友Justin結婚,將會成為人妻,作為好姊妹嘅Jennifer當然一早知道,亦戥Tracy好開心啦。

    Jennifer喺網上上載二人手拖手合照,並以英文寫下同Tracy嘅友誼之情!

    「從前有一對女孩叫Jen同Trace,佢哋喺2012年相識亦好快成為好友,有一日Trace公主同Justin王子訂婚,而Trace偷偷地話畀Jen知,仲話希望第時可以一齊成為媽媽入埋同一間醫院,一齊同我哋嘅小朋友慶祝,而我哋嘅下一代都可以成為好朋友,希望我哋將來老咗,仲係一齊食tea。」非常感人!

    而Tracy亦留言:「為了送我們結婚禮物,她特登飛了去愛爾蘭為我們拍照。七年前一起參加香港小姐後我們第一次出trip. 今次這輯照片非常有意義,由最好的朋友親自操刀,令愛情和友誼都添加了一份美好的回憶tea。」

    一班粉絲都話睇完眼濕濕,仲話人生有好姊妹相伴支持,係最快樂嘅事呀!

    (on.cc)

    SHARE