【已經部署好晒】馮盈盈自爆同男友已經搬至名校網

    藝人馮盈盈為《Think Big策動:全港學界STEM創意大賽》擔任評判,她自認有創意:「我經常有好多奇怪嘅念頭,係大家都聽唔明同好爆,喺呢方面創意好高。」她稱STEM包羅數理及科學的概念,而她在中學及大學也是讀電腦及理科,可以跟現場小朋友一齊研究,分享自己經驗:「好似我以前做實驗同寫電腦程式,寫唔出唔好氣餒,當係打遊戲機打大佬咁。」

     

    問到以前讀書做實驗時,有否令實驗室爆炸?她笑言以前要做煮食實驗,試過煎腸仔、製作沙律醬:「有時我會整啲好特別嘅口味,會整啲實驗室黑暗料理,例如夏枯草啫喱波,係我嘅得意之作。(有冇整畀男友「寶寶」食?)最近我新屋入伙,仲未有齊家電,有朋友送咗個熱水煲畀我,所以我最近嘅料理係淥杯麵,等之後有齊廚具我再大獻身手。」

    盈盈笑言現場有向媽咪級藝人陳敏之研究育兒之道……

    「小朋友細細個開始就要培育,要贏在起跑線,所以我嘅新居都係搵一個出名嘅校網,已經部署好晒,但未有具體計劃。(你同寶寶會小心,唔會搞出人命?)所有環境同資源都好充足,但短期內唔會實行,因為本小姐未準備好,我冇自理能力同未夠成熟,未適合做媽咪。」

    盈盈同男友感情相當穩定,已經去到同居關係,而且新居更搬至名校網絡,看來兩人目標一致,好快好事近!

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE