【籌備咗兩、三個月】拍拖半年即求婚:好想同佢組織一個家庭

    只見片中地上有以黃燈及玫瑰花瓣砌成心形圖案,心形外有寫着MARRY ME的立體字,而心形內則鋪滿玫瑰花瓣,片中男方正跪着地上、拿着戒指向女友求婚:「佢事前唔知,我籌備咗兩、三個月,最後都求婚成功。」

    周秀娜舊愛陳偉成(Avis),自從與娜姐分手後,先後與o靚模尹蓁晞、台灣女友錢柏渝拍拖,又跟陳蕊蕊傳緋聞,感情生活可謂多姿多采。

    呢日組合BOP成員Gordon就在其社交網站中,post出Avis向Model女友黃樂樂的求婚片段,搶先幫好友公佈婚訊。

    把Avis當成是親生哥哥的Gordon,於IG story貼出Avis向女友求婚的短片,只見片中地上有以黃燈及玫瑰花瓣砌成心形圖案,心形外有寫着MARRY ME的立體字,而心形內則鋪滿玫瑰花瓣,片中的Avis正跪着地上、拿着戒指向女友求婚,而Gordon短片中寫着「SHE SAY YES, CONGRATULATIONS, MY BRO」

    事後Gordon接受《蘋果》訪問時,表示自己當Avis是親生哥哥一樣,看到Avis求婚成功自己亦開心到喊:「Avis 對我嚟講係親生哥哥一樣,我自己冇哥哥,知佢結婚好開心,啱啱喺現場都好感動,唔小心流咗幾滴眼淚。希望呢個哥哥可以生多幾個BB出嚟畀我哋玩,希望可以自己組隊籃球隊,唔需要問人打唔打波,自己搵仔女玩就得。」

    職業為Model的Avis女友黃樂樂曾做空姐,而身材媲美娜姐的她,亦不時在IG中post出性感照片。

    準新郎Avis接受《蘋果》電話訪問,大講如何認識未婚妻:「我同樂樂半年前喺一個籃球比賽度認識,嗰陣睇朋友打波,好突然識佢。」兩人緣份就開始了,Avis大讚黃樂樂給他有特別感覺:「好想同佢組織一個家庭,今晚好驚喜求婚party,佢事前唔知,我籌備咗兩、三個月,最後都求婚成功。」

    Avis帶了黃樂樂去餐廳,跟着播片,他講出真情表白,下跪獻花,感動女友點頭。問到Avis何時舉行婚禮,他說:「仲未知幾時搞,都要尊重老婆嘅意見,會返去同佢商量吓,到時會通知大家,thank you!」

    之後Avis在社交網上載和女友咀嘴合照,他還捧住大束鮮花,相當浪漫。

    (綜合報道)

    SHARE