【2019港姐複試】除咗大熱仲有佢哋…

    今年香港小姐複試於今日開始,大會從139位參加者中篩選50人,多位大熱都順利入圍!早上九時,參與覆試的50位佳麗陸續到達將軍澳康城站準備乘坐接駁巴士前往電視城。


    左起:楊慧敏(Mina)是馮盈盈師妹;與黃嘉雯(Carmanry)同為大熱。


    黎康祺 Harriet 23歲,剛畢業於新聞傳播系,對參選信心盡力而為,一身健康膚色鍾意戶外活動。


    第二次參選的姚羽嘉(右),又稱章子怡師妹,日前剛於北京舞蹈學院畢業。

    盧雨婷(Iris)23歲,下巴被指太尖似假,她以半咸淡廣東話說:「係針(真)㗎,天生㗎。」

    左起:Cara、Jessie、陳科宜(Jin)、Vivian

    許嘉玉(Mia)26歲,參選不介意被起底,是前無線綜藝節目writer。

    Cara(25歲)正在教大讀碩士。

    今次入圍複試的佳麗不乏上回大熱Katy、KOL Kayan 同Carmaney,湯盈盈師妹Mina,亦有兩位空姐陳心儀和黃詠柔。


    陳心儀(Sammi) 21歲,任職空姐兩年。


    黃詠柔(Rowena)23歲,任職空姐,對參選有信心,但有少少緊張。
    王菲(23歲)任職模特兒。


    黃雍祺Ashley19歲,之前和媽媽一同參與面試報稱就讀喬治華盛頓大學。

    梁靖嵐(Eleanor)18歲,港大學生,中英混血。

    其中蔡嘉欣被問到有沒有信心?她表示「佛系」:「順其自然啦,緣分來了,結果係點由佢。」

    講到她被網民翻出舊泳衣照,發現其大腿外側有紋身,但凡有紋身者會一律被「Out」,但她卻竟可以入圍,她表示:「有幸入圍,着泳衣嗰陣大家就可以留意。(驚可能會睇唔到你?)命中注定,隨緣啦。」

    講到她有很多黑材料被網友搵出來,她表示:「有批評先有進步,我都係喺網絡浸淫咗好多年,都慣咗好多呢啲黑新聞。」問到今日的服裝可是在淘寶買?她笑言不是,是在另一間網店買:「之前網友搵番啲相出嚟比較,好犀利。」

    范莎莎殺入港姐覆試,她笑言已是第三次Second in,問到可是最有經驗?她笑言:「唔敢講,但第一次面試時其他女仔有留意我唔係第一次選,所以都活躍問我問題,我都好樂意同大家講。(你都好豁達?)係呀,啲朋友講我第三次參選可能會畀記者寫衰,咁我都睇得開嘅。(如果今次唔得仲會唔會選第四次?)唔會啦,都有少少辛苦。」講到她今日一身 Pink Lady Look,她表示陣間會換衫。提到其IG有很多周遊列國的相片,她表示上年參選時剛剛畢業,所以有時間旅行,現時就在旅遊局工作。

    而高妹Katy被問到被視為大熱有何感想時,她表示平常心面對,但坦言少少緊張。她又透露已與模特兒公司解約:「因為差唔多時間約滿,依家係自由身。」

    Amber 23歲,被詢問為何首輪面試好似不見她?她回應:「我上次唔嚟,今次點嚟呀!」

     

    林可悅(Angela)22歲,精通多國語言。


    馬己喬Myra 23歲,英國倫敦學院讀護理畢業。

    (綜合報道)

    SHARE