【修哥接棒】薛家燕超唔捨得:驚會忍唔住喊

    家燕姐:「2017年到而家2019年,真係唔捨得!頭先綵排唱最後一首歌,敏之同我講有啲眼濕濕,我話我都係,所以我驚一陣唱歌會忍唔住喊。」

    藝人薛家燕現身將軍澳電視城為最後一次錄影《流行經典50年》,而該節目將由胡楓(修哥)接棒主持,兩人即場進行交棒儀式,工作人員亦貼心送上蛋糕歡送家燕姐。

    對於離開主持兩年的節目,她直呼不捨:「2017年到依家2019年,真係唔捨得!頭先綵排唱最後一首歌,敏之同我講有啲眼濕濕,我話我都係,所以我驚一陣唱歌會忍唔住喊。」


    她多謝大家一直以來支持:「好多謝觀眾支持,亦好多謝Michael(黎小田),希望佢盡快返嚟一齊做節目,呢段時間畀佢休息,同時我又抖抖。我好多謝修哥接棒,公司見我哋有合作,佢之前做我演唱會嘉賓,希望大家繼續支持。」

    「(修哥話你做太好令佢有壓力!)唔好話佢有壓力,我每星期做都有壓力,所以先要放鬆。其實我未休息過,為個演唱會都瘦咗幾磅!」

    她更透露將會到外地旅行鬆一鬆:我個女幫我安排5日旅行。(去邊拍拖?)拍拖就唔講邊度啦!」

     

    家燕姐又被問到會否趁旅行秘婚,她回答:「唔會,結婚就無謂啦,年紀都咁大,拍拖就可以,畀自己一啲甜蜜。」

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE