【爆Ali大發脾氣】黎諾懿:當日我俾佢由廠頭鬧到廠尾

    李佳芯(Ali)去年憑電視劇《BB來了》奪視后寶座,好拍檔黎諾懿雖然一度是視帝大熱,就連馬國明都投他一票,可惜最後黎諾懿食白果,空手而回。

    二人拍完《BB來了》後人氣急升,成為廣告商寵兒。

    大台隨即安排黎諾懿擔大旗主持新節目,繼首集請來多年老友鄭伊健,而呢兩集黎諾懿便請來拍擋兼好友Ali做嘉賓,但就在節目中大爆Ali拍劇時曾經向他大發脾氣。

    黎諾懿先問Ali拍劇太辛苦會找誰發脾氣?Ali笑笑口沒有回答,他便爆2人在拍攝《BB》時更試過被Ali狂鬧:「當日我俾佢由廠追出嚟鬧,由廠頭鬧到廠尾,我就同助手講,如果佢唔係Ali,我早打咗佢,好彩佢第2日都知衰。」Ali笑謂:「係呀,我係知衰,但有時谷到一個點就要搵出口,你就係嗰個出口囉!」黎諾懿又表示,他和Ali的關係好特殊,見到她就會有安心、放心感覺,成個環境變回在自己屋企一樣。

    最後,Ali讚黎諾懿為其安排的日本之旅有99分,餘下1分她就考驗黎諾懿,她叫黎諾懿即時對鏡頭喊,未料黎諾懿果然流下眼淚,Ali拍手大讚他是視帝人選。

    (綜合報道)

    SHARE