【登基燕出浴】為佢獻出處女浴

    黎諾懿首次擔大旗主持的節目《懿想得到》,他碌盡人情卡,邀請多位紅星作嘉賓。第一集除了有好兄弟鄭伊健登場之外,他還帶了薛家燕和李家鼎到日本旅行,黎諾懿帶家燕姐和鼎爺到平戶,安排他們入住頂級溫泉旅館,日本天皇都曾入住過。家燕姐更獻出從影幾十年來,首次鏡頭前出浴,認真畀面!

    畫面先見一雙白滑美腿走落溫泉池,輕露半肩,更有一幕撩人的踢水動作,是TVB「三日兩夜」的慣用鏡頭,鏡頭一轉,家燕姐轉身面向鏡頭,笑說在這裡一邊欣賞美景,一邊浸溫泉,有「登基燕」的感覺,笑指自己是「楊貴妃出浴」。

    家燕姐指黎諾懿很有心,知道自己喜歡浸溫泉,所以作出安排,但她佯怒說:「但係呢,原來要出鏡㗎喎,真係吖!」不過她隨即說:「但為咗佢,無法子啦,不過如果大家見到我走光儘管出聲,我哋會cut走佢,我想大家睇得開心啲啫!」家燕姐真係好可愛。

    據悉原來家燕病住拍攝,黎諾懿有因為擔心家燕姐辛苦,而叫她放棄拍攝某些鏡頭,不過家燕姐則認為,最緊要黎諾懿首次擔大旗的節目好睇,不僅身體抱羔仍堅持拍攝,更獻出處女出浴,家燕姐真的非常有義氣和前輩風骨,令人敬佩!
    (香港01)
    SHARE