【黃智雯話兩個都一樣咁…】胡杏兒爆細仔出世重__磅:Brendan好錫細佬

    藝人胡杏兒為老公李乘德(Philip)誕下第二名小王子,她昨日在IG公佈喜訊,貼出一張「一家四手」照片,留言:「Hello Ryan Lee, 李奕霖,Daddy, Mommy and Gor Gor welcome you to our family!! 」

    而Philip亦都在IG貼了「一家四手」照片,他更用英文留言說:「Ryan和Brendan嘅名都係嚟自族譜,我哋都好鍾意Ryan呢個名,謝謝李太太,媽媽同兒子喺過去幾個禮拜一直表現良好#我們四#newborn #FamiLee #hakka #hakkajai」

    杏兒於15年底和Philip結婚,婚後年半宣佈懷孕,大仔Brendan尚有3個月便兩歲,已經當上哥哥了。

    杏兒接受訪問表示細仔Ryan是順產…

    對於各方好友的祝福,杏兒說:「弟弟出世重7磅8安士,佢出世時好錫住媽咪,好快手,所以我都冇痛好耐。」

    「而家已返咗屋企休息,哥哥好錫弟弟,見到佢好開心好興奮,我哋呢個有牛、羊和雞嘅農場家庭,加埋豬弟弟,多謝大家的祝福!」

    胡説八道會成員的黃智雯,回覆傳媒:「已經探過杏兒同bb,我哋班契媽都送咗一份有紀念價值嘅禮物畀BB,希望細佬健康長大,錫媽咪。」那麽BB同哥哥是否好似樣,她笑說:「啱啱出世未睇到,不過都係一樣咁cute。」

    胡蓓蔚亦說:「 BB精靈可愛,表情多多,同哥哥嘅輪廓都似㗎,我哋成班都勁開心。」

    再次恭喜杏兒一家四口啊!

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE