【嬲到拍枱走人】77歲盧海鵬勁好火:命都冇咁耐啦

    藝人盧海鵬、游學修及盧巧音等,昨日一齊宣傳ViuTV新劇《仇老爺爺》。戲中盧海鵬與游學修扮演兩爺孫,產生不少摩擦,然而戲外二人同樣試過擦出「火花」,盧海鵬自爆進劇不久,自己試過「拍枱唔撈」:「辛苦冇所謂,但起初唔慣,唔知佢哋想拍乜。試過瞓醒幾覺都未埋到位,20集點知拍到幾時?命都冇咁耐啦!嗰時我都未戒煙,食咗六十幾年,依家連煙都戒埋。」

    在旁的游學修說:「嗰時啱啱開咗工幾日,有日因為食完飯轉場景,打燈打得慢少少,鵬哥瞓咗一陣又以為自己瞓咗好耐,起身就好嬲。(點收科?)咪即刻roll機囉,我叫副導演去氹佢,好彩跟住嗰場戲係講我同佢鬧大交,好配合到情緒。」

    對於游學修這位「孫仔」,盧海鵬表示:「佢今次做埋導演係辛苦嘅,總之鬧吓、溝通吓咁囉,試咪一定有。」他有笑言入行數十載,擔正男主角很有壓力:「唔擔正理佢死啦。」

    談到難忘事,盧海鵬最難忘的事情就是拍外景去足整個星期,除了靚景外就沒有其他,游學修又補充:「鵬哥連巴士都唔搭,我租咗架車代步,佢跟住我去飛車,好犀利。」

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE