【雙重打擊曾一度想輕生】全靠周潤發一句話令李若彤重新振作

    藝人李若彤於1995年劇集《神鵰俠侶》演「小龍女」一角深入民心。

    咁多年都冇變過,Keep得超好!

    近日她接受內地訪問時指當年獲邀演此角時,沒有表現得欣喜若狂,亦沒感到太大壓力。

    當時監製李添勝着她放鬆演出:「憑着自己的感覺去演,你對她是甚麼感覺直接去演就好了。」

    《神》劇令李若彤名成利就,工作機會不絕,她卻在攀上事業高峰時為當時的男友息影,惟感情未能開花結果。

    08年同男友分手,失戀令佢頓時迷失自我,不過咁都未算最差,喺09年李爸爸中風。

    而李若彤喺失戀、父親患病雙重打擊下患上抑鬱症,仲一度想輕生,佢話:「感情分開係潛伏點,跟住爸爸病係爆發點,爆發到有情緒病,有諗過自殺!企喺街,無端端諗行出馬路會點呢?有衝動想做呢樣嘢,係唔知點解。幸好上天畀個姨甥女我,湊佢係我最開心嘅時間,亦係佢救咗我,多謝妹妹畀我做媽媽嘅經驗。」

    李若彤話除咗將湊姨甥女視為寄託,仲多謝一位朋友當頭棒喝,講緊嘅就係發哥(周潤發)!她回望人生低潮時,想起有次在飛機偶遇周潤發,當時他說:「人生怎能甚麼都不做呢?」此番話令她重新振作,並用了整整五年修復傷痛,重現幕前。

    最近仲參演內地古裝劇集《陳情令》,其仙氣造型引起熱話!

    (綜合報道)

    SHARE